im building my deadpool cosplay

projectomegakitt:

badromancenovelquotes:

projectomegakitt:

badromancenovelquotes:

projectomegakitt:

any ideas that would be cool?

My daughter always dresses him up…

image

image

image

Omg that is fucking adorable!!!!!!

Isn’t it, though?

We’ll be at Baltimore Comic Con, so you’ll probably see her. Though she’s been talking about going as Squirrel Girl this year. So keep an eye out!

Tag me in your pics when you get your cosplay together, so we can say hi!

Awesome,cand also i have finished my cosplay abit, check out my blog So you can check out the first copy of adventurepool

Fun!

That’s a lot of stuff to lug around, though! The Girl always makes me take half her stuff near the end of the day. lol Plus, by the time we’ve filled up my back pack with swag and purchases, it’s pretty heavy, too. Ugh.

I forgot about this one! She went all scarred up and Renaissance.

Say hi to goofy Rob Liefeld. I waited in line for an hour and a half so she could meet him and get things signed. The things I do for my kids.

Not sure if we’re going to go to Otakon again this year or not. The new venue is appealing, though.

im building my deadpool cosplay

projectomegakitt:

badromancenovelquotes:

projectomegakitt:

any ideas that would be cool?

My daughter always dresses him up…

image

image

image

Omg that is fucking adorable!!!!!!

Isn’t it, though?

We’ll be at Baltimore Comic Con, so you’ll probably see her. Though she’s been talking about going as Squirrel Girl this year. So keep an eye out!

Tag me in your pics when you get your cosplay together, so we can say hi!

Cheesy romance novels (think 50 Shades and Tangled)…

bows-ballerinas-and-beaus:

This girl needs something juicy to read!!!

GO!!!!!!!!!!!

Lora Leigh. Though her books are NOT “soft core” by any stretch. But they’re hot and cheesy.

im building my deadpool cosplay

projectomegakitt:

any ideas that would be cool?

My daughter always dresses him up…

Visualize a value-added experience… that will GROW the “business infrastructure”

"She stares down at me and I am lost in those magnificent emerald eyes. They hold me prisoner — a willing captive to this beautiful creature who makes my heart ache every time I am in her presence. The desire to taste those sweet lips, and bury myself deep inside of her heat…
It torments my soul.
I struggle to control myself as her hands slide through my hair, ever so lovingly. Her touch, gentle at first, grows bolder as she continues her glorious administrations.”

Tangled Beauty — K.L. Middleton

Asker Avatar
clearancecreedwatersurvival asked:
i was confused by you continually mistakenly abbreviating it to 50SOS until i reached the tag and realized your tag for that dung heap is the fully accurate 50 shades of shit well done 5 stars

Ha! Thanks. I do that so I’m not “tagging my hate.” Which, I get that to an extent, but I’ve always figured that if you’re discussing the topic it qualifies for the appropriate tag, but it’s Tumblr etiquette and all, so I try to comply.

It seemed the best way.

Asker Avatar
andtheregoesmybrain asked:
honestly 50 shades of gray just remind me of some old bodice rippers. But without the silliness and charm, almost. like. It was so bad to me, someone who's read horrible bodice rippers for laughs, because it took itself SO seriously. like bodice rippers played to fantasies and you got the feeling-or I did, at least- that these authors KNEW what they were doing and were probably guffawing and laughing while writing, while e.l. really thought she was making something hot and sexy for people.

sadademort:

badromancenovelquotes:

sadademort:

Mm, yeah, like…sure get annoyed at E. L.’s attitude though I mean the taking yourself too seriously sounds like the same shit you get with Big Name Fandom peeps who get ~popular~ and have it go to your head — like, idk man, there’s nothing new about all this? It’s just old bodice ripper quality gone mainstream…it’s…it’s literally fanfic.net come to life. Like. Man, I’ll admit I’m jealous that what amounts to subpar ff.net quality is super popular and mainstream while I and even better writers (writers who actually have book deals) waffle around…but also, hey, when I was 14 and wrote for a rarepair with a small community, yanno, i was also a bit jealous that some people’s work would get popular just becuase they wrote a more acceptable pairing. Like. I truly, now that i have a bit of distance, I truly think a chunk of the hate is bitterness and tbh jealousy because it’s basically a trashy bodice ripper but E. L. takes herself seriously and “I COULD WRITE BETTERRRRRRRR” (yeah but you didn’t).

Then there’s “weh weh it misrepresents bdsm culture” which, as i shouted on google hangouts to a friend, HAVE YOU LITERALLY IGNORED EVERY OTHER FANFIC AND ROMANCE NOVEL OUT THERE CUZ UHHHH THEY DO IT TOO

grossly misrepresenting certain lifestyles, certain types of sex (HMM HMMMM HMMMMM FANFIC LOOKIN AT YOU LOOKIN AT NO LUBE IN THE BUTTPLAY HMMMMM), certain types of relationships as ~romantic~ when IRL they’re abuse — this is LITERALLY what a chunk of bodice rippers and fanfiction do all the time

it’s nothing new

it’s really nothing new

at all

Except that the reach of fanfic.net works is a teeny-tiny FRACTION of what 50SOS has. Additionally, fanfic writers are not being PAID for their works, so not researching and studying their topics isn’t a big deal and people generally don’t care. The lack of lube can be annoying, sure, but there’s a general sense of suspending disbelief. I mean, Stephanie Laurens, a mainstream and successful romance writer, consistently has her heroines stand up and walk around after unprotected sex, without once addressing drippage. Unbelievable? Absolutely. Does it make it a terrible book? Nah.

But here’s where it gets harmful… An under-educated, ignorant fanfic.net or AO3 author can fuck around with BDSM play in the stories, and readers are unlikely to say “I’m gonna try that!” Because it’s some random person, so who knows what’s up with that. However, when a book is published, many readers extend a level of trust to the author, publisher, and editor. There’s an assumption that the reason something is published is because it has something to give to the reader. If the author writes 620,000 words there’s got to be something worthwhile in there, right?

What happens when there ISN’T anything worthwhile in there? How is the reader, who knows even LESS about the topics than EL James does, supposed to know that it’s complete bullshit? Should they consider that before they start tying their partner up and spanking them (or, more likely, vice-versa)? Abso-fucking-lutely. But are they going to? Probably not. Because it seems like harmless fun. Except that BDSM is something that shouldn’t be treated lightly. And maybe to someone who isn’t IN the lifestyle, it doesn’t seem as big of a deal. To those of us who are, it’s HORRIFYING.

Which leads to the last and most important reason this book series is harmful. It has led to other authors jumping on the bandwagon (just as they did with vampires and werewolves), and then the entire market is FLOODED with poorly written, under-researched, ignorant BDSM novels. You say “Have you literally ignored every other fanfic and romance novel out there…” First, it’s fanfic kept as fanfic, and I’ve already addressed that. As for the romance novels, given that I have OVER TWELVE THOUSAND OF THEM, I can assure you that it was NOT in “every other romance novel out there” until AFTER this made it big. It was a small sub-category of romance/erotica, and they were usually written by people IN the lifestyle, with a small readership. Sure, they might be making more now, but the good authors are being drowned out by the flood of crap by dabbling authors.

So is it all EL James’s fault? Nope. The publishers and editors hold a lot of blame. But she’s profiting off of stupidity, her own ignorance, and the general ignorance of the populace. Which translates to a lot of damage to the BDSM community and those of us who want to actually enjoy the BDSM community without idiots trying to hand us contracts and not understanding the point of a safe word.

The authors, publishers, and editors clearly have no sense of self-respect if they are willing to produce books that are so inherently flawed.

As for “I could write betterrrrrrr (yeah but you didn’t),” what about those that have? Joey W. Hill has written MUCH better BDSM erotica. I wouldn’t be pissed off if she made it big. Hell, I’ve read some REALLY well done BDSM fanfic. Wouldn’t be pissed off if those people made it big. Because the disgust I hold for the 50SOS trilogy is specific to those books, not to the notion of them.

On a final note, lots of bodice ripper authors take themselves seriously. I’ve read their books, met the authors, been “friends” with them on Facebook, and the merit they give their trope-filled romance novel is hilarious. But the thing is… even a bodice ripper can be well-written. And the reality is that most romance novels are NOT bodice rippers. That was a fad, mostly in the 70s and early 80s, that’s gone out of fashion. We can only hope that the poorly-written, completely uneducated BDSM novel will go out of fashion soon, too.

thank you for being respectful in your response (this honestly isn’t sarcasm, i just mean to say, well, this is tumblr so that’s hard to come by)

and while i agree with a handful of your points, i guess i also come from a different perspective that gives the same level of trust to fanfic authors as published authors i.e. you both don’t know jack shit until you prove otherwise, rather than the idea that being for real published gives you a level of authority. but then again, i also have a rather cynical view towards anyone who tries to imitate what they read in a fiction book. so. if somebody who is a grown adult and not in grade school winds up hurting themselves because they followed what they read in fiction, that’s kinda totally on them.

what you say at the end though, about fads, and this going out of  fashion — i guess that’s really the core of my “oh my god not this again, shut UP about 50shades” is because, yeah, it (kinda like Twilight) surged in this fashion and people could make quick bucks imitating it and it’s kinda like…just wait it out, it’ll go away with time, don’t give the crap attentionnnnnn. not to say don’t debunk like “hey so 50shades says do THIS and uhhhh that’s harmful here’s how to do THIS” but just the “let’s take cracks ugh what shit amirite guys” complaining. the hatedom, i guess. which is something i had addressed in a previous post and that this ask was initially an answer to. and that probably comes from me being in both TWilight and 50shades hatedoms previously — it’s tiring, once you realize (and it comes with distance i think), that hating on it doesn’t do shit but just make you more pissed off, especially when people are gonna read this shit because it’s there, it’s mainstream, there’s a degree of titillation (though tbh i don’t know how people get past the first few chapters cause i sure couldn’t), everybody’s talking about it, it’s a fantasy, and — i think the kicker in many senses — the people picking it up aren’t exactly the same people reading fanfiction (or even, perhaps, reading romance novels, for the most part) and so…don’t know there’s better shit out there? and hopefully they will explore and find good quality shit. if that’s the kinda book that gets them their jollies, fine whatever — obviously popular enough to get it a movie deal (and y’know i can’t help but think the severe hatedom has a hand in this — because there’s gonna be people, myself included, who will go see the movie just because lol 50shades and it’s gonna give the studios money.) it’ll blow over like all fads until something new, probably written by a woman*, comes along. me, i’m hoping for the double whammy: a super popular, questionably-written BDSM romance between a vampire and a mild-mannered werewolf, whose kinky side only comes out during the full moon.

*i’m still getting my thoughts together on this but it keeps standing out to me that the 2 biggest book trends with giant hatedoms were both written by women and maybe it amounts to nothing but it keeps coming back in my mind

#lol can you tell i’m just so jaded about this series #i mean i’m also p jaded when it comes ot people imitating it #literary wise or like trying out shit in the book #like honestly i do think if you’re gonna do what children do i.e. do it cuz it’s in a book #you kinda deserve what you get? #because wow that’s stupid

LOL You’re welcome. I’m not always a nice person, but I try not to be bitchy without cause.

I jumped into this conversation not having read anything else you’ve written about it, because it was in the “romance novels” tag, which I track, so I only caught this post and don’t know how much of this was covered in other posts you may have made. Sorry for any duplicate discussions.

Since romance novels are our “business” so to speak, I have seen the fads that come and go. And seriously, some of the sub-genres are particularly funny (surprise babies for billionaires — really). I’ve read the Twilight and 50SOS books (well, mostly. I haven’t made it through all of each of the 50SOS books because I want to then throw my device against the wall). I didn’t HATE Twilight, I just thought the series was really bad. Specifically, poorly written with unlikable characters. There is a smaller niche of people who would actually believe “he’s stalking me, therefor he loves me” because there are enough people out there who know better and can tell them so. It’s a total shame that Twilight became so popular, because there are some really good YA romance authors out there (Katie Maxwell, for one), who have the writing talent to create very good characters and worlds.

I seriously doubt I’ll watch the movie. I only saw the first Twilight movie, and glared at UW (who forced me to watch it, damnit!) the whole time. I suppose UW might force me to, bastard that he is, but I’ll try to avoid that. I’m thinking the movie can’t be worse than the book. At least it won’t have tampon removal in it. I can hope.

I don’t know if I’d say it’s just because the authors are women. They’re making an Outlander movie. They’re making the Hunger Games and Divergent movie series. While the last two aren’t romances, the first one (despite what the author and fans attempt to claim) IS. And it’s not like Nora Roberts hasn’t had a billion made-for-tv movies for her billions of books.

Regarding the crossover you’ve mentioned, It’s already out there. Minus the vampire, you’ve got Tielle St. Clare’s werewolf books. Which are m/m/f, too, so there is that! lol And aren’t the Anita Blake books like that? I think they are. I can’t remember. :-P

I’m totally with you on people not doing stupid crap they read about in books. Jesus Fried Chicken, there’s some idiotic shit out there! But, and here’s something I’ve had to remember… the average IQ is around 100. And that’s just plain really not all that smart. So… yeah. People do idiotic things. Really, really idiotic things.

Asker Avatar
andtheregoesmybrain asked:
honestly 50 shades of gray just remind me of some old bodice rippers. But without the silliness and charm, almost. like. It was so bad to me, someone who's read horrible bodice rippers for laughs, because it took itself SO seriously. like bodice rippers played to fantasies and you got the feeling-or I did, at least- that these authors KNEW what they were doing and were probably guffawing and laughing while writing, while e.l. really thought she was making something hot and sexy for people.

sadademort:

Mm, yeah, like…sure get annoyed at E. L.’s attitude though I mean the taking yourself too seriously sounds like the same shit you get with Big Name Fandom peeps who get ~popular~ and have it go to your head — like, idk man, there’s nothing new about all this? It’s just old bodice ripper quality gone mainstream…it’s…it’s literally fanfic.net come to life. Like. Man, I’ll admit I’m jealous that what amounts to subpar ff.net quality is super popular and mainstream while I and even better writers (writers who actually have book deals) waffle around…but also, hey, when I was 14 and wrote for a rarepair with a small community, yanno, i was also a bit jealous that some people’s work would get popular just becuase they wrote a more acceptable pairing. Like. I truly, now that i have a bit of distance, I truly think a chunk of the hate is bitterness and tbh jealousy because it’s basically a trashy bodice ripper but E. L. takes herself seriously and “I COULD WRITE BETTERRRRRRRR” (yeah but you didn’t).

Then there’s “weh weh it misrepresents bdsm culture” which, as i shouted on google hangouts to a friend, HAVE YOU LITERALLY IGNORED EVERY OTHER FANFIC AND ROMANCE NOVEL OUT THERE CUZ UHHHH THEY DO IT TOO

grossly misrepresenting certain lifestyles, certain types of sex (HMM HMMMM HMMMMM FANFIC LOOKIN AT YOU LOOKIN AT NO LUBE IN THE BUTTPLAY HMMMMM), certain types of relationships as ~romantic~ when IRL they’re abuse — this is LITERALLY what a chunk of bodice rippers and fanfiction do all the time

it’s nothing new

it’s really nothing new

at all

Except that the reach of fanfic.net works is a teeny-tiny FRACTION of what 50SOS has. Additionally, fanfic writers are not being PAID for their works, so not researching and studying their topics isn’t a big deal and people generally don’t care. The lack of lube can be annoying, sure, but there’s a general sense of suspending disbelief. I mean, Stephanie Laurens, a mainstream and successful romance writer, consistently has her heroines stand up and walk around after unprotected sex, without once addressing drippage. Unbelievable? Absolutely. Does it make it a terrible book? Nah.

But here’s where it gets harmful… An under-educated, ignorant fanfic.net or AO3 author can fuck around with BDSM play in the stories, and readers are unlikely to say “I’m gonna try that!” Because it’s some random person, so who knows what’s up with that. However, when a book is published, many readers extend a level of trust to the author, publisher, and editor. There’s an assumption that the reason something is published is because it has something to give to the reader. If the author writes 620,000 words there’s got to be something worthwhile in there, right?

What happens when there ISN’T anything worthwhile in there? How is the reader, who knows even LESS about the topics than EL James does, supposed to know that it’s complete bullshit? Should they consider that before they start tying their partner up and spanking them (or, more likely, vice-versa)? Abso-fucking-lutely. But are they going to? Probably not. Because it seems like harmless fun. Except that BDSM is something that shouldn’t be treated lightly. And maybe to someone who isn’t IN the lifestyle, it doesn’t seem as big of a deal. To those of us who are, it’s HORRIFYING.

Which leads to the last and most important reason this book series is harmful. It has led to other authors jumping on the bandwagon (just as they did with vampires and werewolves), and then the entire market is FLOODED with poorly written, under-researched, ignorant BDSM novels. You say “Have you literally ignored every other fanfic and romance novel out there…” First, it’s fanfic kept as fanfic, and I’ve already addressed that. As for the romance novels, given that I have OVER TWELVE THOUSAND OF THEM, I can assure you that it was NOT in “every other romance novel out there” until AFTER this made it big. It was a small sub-category of romance/erotica, and they were usually written by people IN the lifestyle, with a small readership. Sure, they might be making more now, but the good authors are being drowned out by the flood of crap by dabbling authors.

So is it all EL James’s fault? Nope. The publishers and editors hold a lot of blame. But she’s profiting off of stupidity, her own ignorance, and the general ignorance of the populace. Which translates to a lot of damage to the BDSM community and those of us who want to actually enjoy the BDSM community without idiots trying to hand us contracts and not understanding the point of a safe word.

The authors, publishers, and editors clearly have no sense of self-respect if they are willing to produce books that are so inherently flawed.

As for “I could write betterrrrrrr (yeah but you didn’t),” what about those that have? Joey W. Hill has written MUCH better BDSM erotica. I wouldn’t be pissed off if she made it big. Hell, I’ve read some REALLY well done BDSM fanfic. Wouldn’t be pissed off if those people made it big. Because the disgust I hold for the 50SOS trilogy is specific to those books, not to the notion of them.

On a final note, lots of bodice ripper authors take themselves seriously. I’ve read their books, met the authors, been “friends” with them on Facebook, and the merit they give their trope-filled romance novel is hilarious. But the thing is… even a bodice ripper can be well-written. And the reality is that most romance novels are NOT bodice rippers. That was a fad, mostly in the 70s and early 80s, that’s gone out of fashion. We can only hope that the poorly-written, completely uneducated BDSM novel will go out of fashion soon, too.

Asker Avatar
amidsummersnightscream asked:
Hello beautiful follower! Once you get this you must post 5 random facts about yourself and forward it to your 10 favourite followers.

theahole:

eightyearsreinforced:

1. Today is my best friend’s birthday as well as the guy i’m seeing
2. In four months i will be a fully qualified Operating Department Practitioner
3. I have a tabby cat named Florence Amelia
4. There has been a spider in an upturned glass in my living room for 10 days, and it will probably stay there until it dies/gets sucked up the hoover. (sorry keen animal lovers, spiders should never be set free)
5. I saw two babies being born at work today :)

I tag the following people:
lifesnotallfluffy
lifeaccordingtohan
chloelolaa
aconstantcanvas
rayge36
pietr036it
daggerofelm
gedu88
hshaffer11
thebirdgurl

 

Random facts..

Woke up with a nosebleed this morning.. turns out the humidity levels in my CPAP machine turned themselves down.
I sleep with a CPAP machine now
I just figured out how not to skip a line when hitting enter. By accident, of course.
This computer wouldn’t start this morning.
My left elbow is a replacement made with part of my right hip.  And it hurts all the time.

Okay, I think I figured out this tagging thing, but it’s going to be hard choosing 10 followers because you all so sessy.

@badromancenovelquotes

From Uncle Walter:

  1. Has only gotten into one physical fight in his life. When someone tried to steal his Halloween candy. He beat them up and kept his candy.
  2. Disassembled his little sister’s high-chair when he was about 4 1/2 years old.
  3. Hated history until he had a really good history teacher, and still nearly flunked his class. The teacher’s dog ate his final project.
  4. Prefers to see movies alone.
  5. Spent years training himself to use his left hand equally as well as his right. Then degloved the ring finger on his left hand, forcing him to exclusively use his right hand for a long time anyway. 
Asker Avatar
erato-tia-tuatha asked:
Once you get this, you post five random facts about yourself then send this to ten of your favourite followers. Have fun!

From The Wife:

  1. I don’t like odd numbers. My need for even numbers manifests in specific ways, like how I will only eat jelly beans 2 at a time, and they have to be the same color/flavor.
  2. I’ve only read one Stephen King book all the way through, The Stand. I’ve tried to read several others (my mom bought me a copy of Gerald’s Game when she found a pair of handcuffs in my bedroom), but I couldn’t get through them.
  3. On that note, while I was reading The Stand (I think I was about 11), I was waiting in the car with 3 of my brothers, while my mom was shopping in a store. A couple of Jehovah’s Witnesses came up to us and tried to give us some pamphlets through our open windows. My oldest brother (who was about 25 at the time) said “Oh, no thank you. We can’t read. But don’t worry, we’re not offended.” The Witnesses looked over at me, with my 1,400 page paperback, and slowly walked away.
  4. I had Kyphoplasty surgery in 2007 that has left me with a quarter-sized piece of medical-grade cement in my T-12 vertebra.
  5. I once worked at a lite-rock radio station. While my personal tastes lean more toward hard rock and metal, I can belt out Richard Marx, Journey, Bonnie Tyler, REO Speedwagon, etc. with the best of them! (I’ve also seen REO Speedwagon in concert. Twice.)

That’s what she gets for suckling a demon at her teat

"Her breasts felt heavy and tipped with fire."

Dead Again — Tracy Cooper-Posey

Had to trim the dog and the poor baby gets cold easily. So I spent a bit today crocheting him a sweater. I think he’ll be warm now!

theahole said: contended? Editor needs a swift kick.

Oops. My mistake. It was late and I was trying to read it off my phone screen. Fixed.

"Wet," he said, slowly, deliberately. "Water. Dampness."

"The uncharacteristic words moistened her parched heart, and she swayed toward him."

Bonus context-free quote:

"Eleanor’s blush deepened. ‘I am contented, thanks to you.’
'I only gave a little push. You did the rest.'”

The French Maid — Sabrina Jeffries

Watching The Asylum’s version of Sherlock Holmes

There are dinosaurs.

He referred to the decedent as the “decadent.”

He kind of looks like Johnny Galecki.

This isn’t even funny, really. It’s mostly boring.